W.A.B.: „Drugi oddech” na liście najlepiej sprzedających się książek portalu Merlin.pl

Szanowni Państwo,
Miło nam poinformować, że książka „Drugi oddech” Philippe'a Pozzo di Borgo
znajduje się na 2. miejscu najlepiej sprzedających się książek w kategorii faktu
w sklepie internetowym Merlin.pl.


Z recenzji:

Nie oczekujcie po tej książce komedii o księciu i żebraku. Książka nagrana i podyktowana przez Philippe’a Pozzo di Borgo operuje w innych rejestrach emocjonalnych − to przede wszystkim nostalgiczna opowieść o pięknej egzystencji przerwanej pasmem katastrof.
Dziennik Gazeta Prawna

Żyję w trzech wymiarach, jak anioł. Pewnego dnia roztrzaskałem się między zieloną trawą a piekłem.
Zastanawiająca jest siła, z jaką historie o cierpieniu, kalectwie przyciągają rzesze widzów i czytelników, podczas gdy ci sami odbiorcy w swoim codziennym życiu za wszelką cenę starają się uniknąć tego typu trudności. W głębi duszy widzimy jednak, że pomimo olbrzymiego lęku przed „nieszczęściami" to właśnie w zderzeniu z nimi objawia się w najczystszej formie nasze człowieczeństwo.

„Drugi oddech” to książka, którą każdy powinien poznać. Jest to ciepła, poruszająca umysł i serce lektura, która zmusza do refleksji nad życiem i jego kruchością, wywołuje wiele emocji i pozostawia po sobie ślad w czytelniku. Przede wszystkim jest to książka o harcie ducha, nadziei, wierze, przyjaźni i miłości oraz o tym, co najważniejsze w życiu. Przepiękna opowieść, którą polecam niezależnie od wieku.

Po filmie miałam mnóstwo pytań, poczucie niedosytu, chciałam więcej − w „Drugim oddechu" dostałam to, na co czekałam, a nawet dużo więcej; emocje, uczucia, swego rodzaju dopełnienie i wyjaśnienie wielu niejasności. To niezwykła historia i wyjątkowych spotykamy w niej ludzi.


Serdecznie zapraszamy do lektury.

Komentarze