Ja, potępiona - III część bestsellerowego cyklu już w księgarniach!



Niech się chowają Zmierzchy i inne Edwardy, my mamy swojego czarnowłosego diabła Beletha, złośliwego Azazela i diablicę Wiktorię, posiadającą największe i najsilniejsze moce ze wszystkich!
z recenzji czytelniczki, lubimyczytac.pl

  
Ja, potępiona
Premiera
3 października 2012 r.


 Poprzednie tomy trylogii:

   

Wiktoria Biankowska, była diablica i niedoszła anielica, po raz trzeci wpada w kłopoty!
Wszystko zaczyna się od białego krzyżyka na chodniku i pewnej ciężarówki z mrożonkami. Dziewczyna już sądziła, że wreszcie wszystko zaczyna się układać po jej myśli. Zdała sobie sprawę, że kocha diabła Beletha, wyzbyła się boskich mocy, a jej wielki przeciwnik Moroni został zamknięty w anielskim więzieniu. Ponadto diabeł Azazel tymczasowo nie planował niczego złowieszczego, zajęty pielęgnowaniem związku z królową Kleopatrą. Życie wydawało się piękne. Do czasu, kiedy przypadkiem trafiła do Tartaru.
Czy Charon, niesławny brat Śmierci, pokaże Wiktorii wyjście z labiryntu?
Czy Hitler, jeden z wodzów Podziemi, zdobędzie dzięki niej władzę absolutną? Czy księżna Elżbieta Batory zawróci w głowie Azazelowi?
I najważniejsze – czy Wiktoria wreszcie będzie z Belethem?


 
Katarzyna Berenika Miszczuk (ur. 1988) – przyszła lekarka, studiuje na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Debiutancką powieść pod tytułem Wilk napisała w wieku piętnastu lat, a wydała trzy lata później (2006). Została za nią nominowana do Nagrody Nautilus, przyznawanej przez czytelników w corocznym plebiscycie na najlepszy polski utwór literacki z gatunku fantastyki. W 2009 roku ukazała się kontynuacja tej książki – Wilczyca.
Ja, potępiona to ostatnia część trylogii, na którą składają się powieści Ja, diablica (W.A.B. 2010; w przygotowaniu przekład rosyjski) oraz Ja, anielica (W.A.B. 2011).
2013 roku nakładem Wydawnictwa W.A.B. ukażą się nowe wydania książek: Wilk i Wilczyca.



Komentarze