Ja, potępiona - zapraszamy na spotkanie z Katarzyną Bereniką Miszczuk


 



Zapraszamy na spotkanie
z autorką książek:
Ja, diablica, Ja, anielica, Ja potępiona,
Katarzyną Bereniką Miszczuk


9 listopada (piątek), godzina 17:00
 Empik Junior, ul. Marszałkowska 116/122, Warszawa

Piekielnie zabawne książki o dziewczynie, która nie chciała zostać aniołem.


    



     
        
 


Katarzyna Berenika Miszczuk (ur. 1988) - przyszła lekarka, studiuje na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Debiutancką powieść pod tytułem Wilk napisała w wieku piętnastu lat, a wydała trzy lata później (2006). W 2009 roku ukazała się kontynuacja tej książki - Wilczyca. Została za nią nominowana do Nagrody Nautilus, przyznawanej przez czytelników w corocznym plebiscycie na najlepszy polski utwór literacki z gatunku fantastyki. Ja, potępiona to ostatnia część trylogii, na którą składają się powieści Ja, diablica (W.A.B. 2010; w przygotowaniu przekład rosyjski) oraz Ja, anielica (W.A.B. 2011).



Komentarze