Po Parnasie z 22.11 ;)

Wczoraj moim gościem był Dariusz Rekosz, pisarz, publ, autor słuchowisk radiowych (Radio Bis)...
Miły człowiek ;) rozgadaliśmy się strasznie.. ale i tematów było co nie miara!

Nagrody też zeszły! aż trzy!!!

dwie jeszcze zostały;) niebawem na antenie Radia E. będą do zdobycia.

O czym mówiliśmy w programie? O tworczości, upodobaniach, hobby... historii powstawania jego powieści i opowiadań...

tu, w linku lista publikacji książkowych autora: http://www.blog.rekosz.pl/?page_id=287
Ja miałem możliwość przeczytać dwie powieści Dariusza R.
1. Szyfr Jana Matejki, bądący porodią słynej powieści Dana Browna...
2. Zamach na Muzeum Hansa Klossa... - oparty w dużej mierze na autentycznych wydarzeniach!!!


w moje ręce trafiła także antologia opowiadań Tajemnica neptuna, w ktorym znajduje się (tytulowe) opowiadanie autorstwa wyżej wymienionego ;)

Obecnie czytam wznowienie pierwsej powieści: Mors, Pinky i... tajemnica dyrektora Fishera.
To nizwykle wciągająca powieść dla "dzieci i młodzieży"...


recenzje wszystkich 4, moze 3.... bo antologie pozyczyłem... i nie wiem kiedy mi zostanie oddana :P... ukażą się na blogu niebawem ;)


Pozdrawiam!!!

Komentarze