WAB: "Chwile, których nie znamy" - wspomnienie o Marku Grechucie w 7. rocznicę śmierci artysty

Kilka dni temu obchodziliśmy 7 rocznicę śmierci Marka Grechuty. Choć nigdy nie dane mi było poznać - osobiście - artysty, ma do jego twórczości ogromny sentyment. to na jego muzyce się wychowałem. To dzięki niemu, miedzy innymi, jestem jaki jestem.

WAB 7 października wypuściło jego biografię, która wyszła spod pióra Marty Stokfisz.
Jesli uda mi się ją dopaść (biografię, nie autorkę), to za jakiś czas pojawi się recenzja... Tymczasem zamieszczam informacje od wydawcy:

Portret ponadczasowej twórczości najsłynniejszego polskiego piosenkarza.
Skrupulatnie zebrane informacje, wspomnienia, unikatowe fotografie oraz nieznane fakty z życia artysty.
Obraz epoki PRL, w której wyrósł i kształtował się jako człowiek oraz artysta.

„Biografia niekonwencjonalna. Odkrywcza, bowiem przedstawia latami ukrywane fakty.”
Wirtualna Polska

Marta Sztokfisz jest pisarką i dziennikarką. Współpracowała m.in. z: „Sztandarem Młodych”, „ITD.”, „Kulturą”, „Polityką”,  „Sukcesem”, „Vivą” i „Galą”, pracowała również jako wydawca telewizyjny. Przeprowadziła ponad 300 rozmów z ludźmi świata kultury, show-biznesu i mediów.

Przy okazji, szykuje się spotkanie z autorką, szkoda tylko, że w Warszawie...

Zapraszamy na spotkanie z autorką, Martą Sztokfisz
30 października, godz. 18.00
Empik Junior, Warszawa
ul. Marszałkowska 116/122


Komentarze