WAB: Książka Macieja Pieprzycy "Chce się żyć" już w księgarniach!

W ostatni czwartek byłem na premierze... 
Film jest tak dobry jak o nim mówią o piszą.
Rewelacyjne kino. Głębokie, empatyczne, wysmakowane. 
Okazuje się jednak, że Maciej Pieprzyca to nie tylko reżyser... ale i pisarz.

Głośny film Macieja Pieprzycy właśnie trafił na ekrany kin.

Książka Chce się żyć już w księgarniach!

„Warto przeczytać, bo to nie jest scenariusz filmu, tylko powieść pełną gębą, z dodatkowymi wątkami, postaciami.”
Katarzyna Pachelska, Dziennik Zachodni

„Kiedy siada się do książki, trudno się oderwać. Czyta się jednym tchem.”
Bogusława Marszalik, Czwórka Polskie Radio


Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat losów filmowego Mateusza (w tej roli znakomity Dawid Ogrodnik), przeczytaj powieść Macieja Pieprzycy. W książce przeczytasz to, czego nie zobaczysz w filmie!

 „Pisanie książki narzuciło mi nowy, dotąd nieznany mi styl pracy. Książce poświęciłem wiele miesięcy; wszystko zależało od mojej wytrwałości, motywacji, wyobraźni. Był to proces bardzo wyciszający, dający dużo satysfakcji. (…) To jest pełnoprawna powieść, wielowątkowa. Można się uśmiechnąć i wzruszyć.” - Maciej Pieprzyca, reżyser filmu Chce się żyć, o swojej debiutanckiej książce.


Film Chce się żyć zdobył prestiżowe nagrody: Srebrne Lwy i nagrodę publiczności 38. Festiwalu Filmowego w Gdyni oraz Grand Prix MFF w Montrealu.


Komentarze